Füle S.:
Még egy teszkós U-lakat is sokkal többet ér mint egy sodrony. (2013.05.10. 06:27)Ellopták egy kislány montiját
vercse:
"Edzett acélból készült lakatokat érdemes vásárolni - U-lakatot vagy acélszemes láncot. Az acélsod... (2013.05.09. 18:26)Ellopták egy kislány montiját
Füle S.:
@HERMSGERVØRDENBRØTBØRDA: Én már 45 fokkal is kiegyeznék. (2013.05.07. 09:23)Ötlet a fémtolvajok ellen
HERMSGERVØRDENBRØTBØRDA:
most már csak az hiányzik, hogy a menetirányra merőlegesen álljanak azok a rések... (2013.05.07. 08:35)Ötlet a fémtolvajok ellen
Füle S.:
@Lillamama: Köszi a hozzászólást, értesítettem a Rendőrséget is. (2013.05.03. 06:43)Életveszély!
"Edzett acélból készült lakatokat érdemes vásárolni - U-lakatot vagy acélszemes láncot. Az acélsodronyokat és gerinclakatokat könnyen lecsípik, vastagságuktól függetlenül." - kerekparosklub.hu/kisokos/hogyan-lakatolj
mi is vittünk már fémet a lerakóhelyre és ott személyi és lakcímkártya kell az átvételhez, amiről rögzítik is az adatokat és azt hogy mit adsz le. Szóval szerintem nem lenne nehéz visszakeresni, ha a környéken szabadultak meg tőle...
Szervezzünk egy összejövetelt, egy Youtube video idejére odakötjük mindannyian a bringát a lezárt bringatároló korlátjához! Én megcsinálom a gúnyos videót, aztán terjesztjük ezerrel!
Én szinte bármilyen bicóval elgurulok pár kilómétert, de ha egész nap nyeregben kell ülni akkor az legyen kényelmes! Ezzel a 3 sebességessel gyorsak amúgy se lesznek, minek ez a sportos testtartást támogató kormány? A férfi váz ezzel a csomagtartóra szerelt dobozzal se túl praktikus. Nem csodálnám, ha nem lenne sok öröm a használatában és visszaülnek az ottóba, bár láttam már Utrecht belvárosában mountis rendőröket.
A régóta utált fejlámpát hordom még mindig. Most vettem észre, hogy az sima kapucnival tök jó, mert ha hátranézek, akkor se takar be a kapucni. Szóval fejpánttal a sima kapucni is megfelelő, de különösen esőben nagyon hasznos ha fejlámpával arra tudtok világítani, akinek elsőbbséget kell adnia.
Sanyi, remek a kezdeményezés a min 1m-es oldaltávolságra! Szerintem nagyon kéne egy kerékpár logo oldalnézetből mondjuk az "Ez a minimum" helyett, hogy ne csak a jobb lábukra rövidebb ütvefúró emberektől tartsanak oldaltávolságot az autósok...
De lehetne, Gödöllőn vigyázzunk a kerékpárosokra! Akár szövegesen is egyértelművé tenni, hogy ez a kerékpárosok védelmében kihelyezett tábla.
meg tudjátok mondani, hogy "hiányzó" közlekedési táblákról hol lehet bejelentést tenni?
az egyik "lakó-pihenő" övezetben csak az egyik végén van egy kezdete tábla, vége ebből az irányból nincs, másik irányból pedig se kezdete se vége.
Uncsi már hogy azok az autósok dudálnak le, akik elvileg be se mehetnének oda, mert csak menekülő útnak használják. Nem mintha túl sokat várnék egy táblától, dehát...
a "milyen gyakran" kérdéssor ebben a formában értelmetlennek tűnik, mert munkába általában gyakrabban jár az ember, mint ügyintézni, tehát értelmesebb volna valamiféle arányt megadni, hogy "mindig, gyakran, néha soha", vagy az esetek hány százalékában kerül használatba a kerékpár adott tevékenységhez.
Az egy méret mindenkire, csak kevesek örömét okozza. A túl nagy poncho-t tépi a szél, határozottan balesetveszélyes. Válasszunk megfelelő méretűt, ami még éppen nem feszül rajtunk! Tavasszal és összel a német gyökerű áruházláncok több méretben is kínálnak kerékpáros poncho-t.
Én a csuklómat szoktam berakni a poncho pántjába.
Nekem a derékból hátra fordulás nem megy. Ha lenne tükröm akkor talán nem kéne hátra fordulnom. Így viszont a poncho sapka része miatt nem nagyon tudok oldalra tekinteni, sőt szűkíti a látómezőmet is. Erre jó a viharsapka: www.google.hu/search?q=Rain+Hat&hl=hu&tbo=u&tbm=isch&source=univ
Nagyon jó a szemüveg nélkül közlekedőknek, mert az eső nem veri az ember szemét, nem szűkíti a látómező, hátra lehet benne kényelmesen nézni.
A sárhányóra szerelt leffentyű sokat számít, de Máriabesnyőről fölfelé a 30-as olyan nyomvályús, hogy könnyen eláztatnak alulról a mellettem elhaladó autók. Máshol a városban nem volt ilyen problémám.
@Füle S.: Szívesen részt veszek rendezvényeken és amiben tudok, segítek. Egyelőre kibicként, de semmit nem kizárva. A szilveszteri bringázást élveztük a kedvesemmel együtt :)
@Zef: Városi szinten nincs adat a bringások számáról. Terveztünk egy reprezentatív felmérést, de a többmilliós költség miatt ez elmaradt. Most indítunk egy amatőr, olcsó közvéleménykutatást, hamarosan itt is látható lesz.
Füle S. 2013.05.10. 06:27:26
Bejegyzés: Ellopták egy kislány montiját
vercse 2013.05.09. 18:26:29
Bejegyzés: Ellopták egy kislány montiját
Füle S. 2013.05.07. 09:23:51
Bejegyzés: Ötlet a fémtolvajok ellen
HERMSGERVØRDENBRØTBØRDA 2013.05.07. 08:35:00
Bejegyzés: Ötlet a fémtolvajok ellen
Füle S. 2013.05.03. 06:43:46
Bejegyzés: Életveszély!
Lillamama 2013.05.02. 21:36:07
Bejegyzés: Életveszély!
vercse 2013.04.28. 23:28:39
Bejegyzés: Bringaóra a Waldorfban
Füle S. 2013.04.01. 07:04:02
Bravó Isaszeg!
Bejegyzés: Átadott vasúti kerékpártámaszok ... a szomszéd településen
Füle S. 2013.03.23. 04:40:06
Bejegyzés: Demonstráció a vasútállomásnál
Füle S. 2013.03.14. 14:55:04
Bejegyzés: Végre, kerékpáros rendőrök!
vercse 2013.03.14. 12:00:07
Bejegyzés: Végre, kerékpáros rendőrök!
vercse 2013.03.11. 19:00:34
Bejegyzés: A jó esőponcsó
kerpet 2013.03.06. 19:02:57
De lehetne, Gödöllőn vigyázzunk a kerékpárosokra! Akár szövegesen is egyértelművé tenni, hogy ez a kerékpárosok védelmében kihelyezett tábla.
Bejegyzés: Munkacsoport beszámoló
Füle S. 2013.03.06. 12:42:18
Bejegyzés: Munkacsoport beszámoló
HERMSGERVØRDENBRØTBØRDA 2013.03.05. 15:28:56
meg tudjátok mondani, hogy "hiányzó" közlekedési táblákról hol lehet bejelentést tenni?
az egyik "lakó-pihenő" övezetben csak az egyik végén van egy kezdete tábla, vége ebből az irányból nincs, másik irányból pedig se kezdete se vége.
Uncsi már hogy azok az autósok dudálnak le, akik elvileg be se mehetnének oda, mert csak menekülő útnak használják. Nem mintha túl sokat várnék egy táblától, dehát...
Bejegyzés: Munkacsoport beszámoló
Füle S. 2013.02.11. 15:03:32
Bejegyzés: Kérdőív a jobb felső sarokban!
HERMSGERVØRDENBRØTBØRDA 2013.02.11. 12:28:55
a "milyen gyakran" kérdéssor ebben a formában értelmetlennek tűnik, mert munkába általában gyakrabban jár az ember, mint ügyintézni, tehát értelmesebb volna valamiféle arányt megadni, hogy "mindig, gyakran, néha soha", vagy az esetek hány százalékában kerül használatba a kerékpár adott tevékenységhez.
Bejegyzés: Kérdőív a jobb felső sarokban!
vercse 2013.02.06. 11:30:59
Én a csuklómat szoktam berakni a poncho pántjába.
Nekem a derékból hátra fordulás nem megy. Ha lenne tükröm akkor talán nem kéne hátra fordulnom. Így viszont a poncho sapka része miatt nem nagyon tudok oldalra tekinteni, sőt szűkíti a látómezőmet is. Erre jó a viharsapka: www.google.hu/search?q=Rain+Hat&hl=hu&tbo=u&tbm=isch&source=univ
Nagyon jó a szemüveg nélkül közlekedőknek, mert az eső nem veri az ember szemét, nem szűkíti a látómező, hátra lehet benne kényelmesen nézni.
A sárhányóra szerelt leffentyű sokat számít, de Máriabesnyőről fölfelé a 30-as olyan nyomvályús, hogy könnyen eláztatnak alulról a mellettem elhaladó autók. Máshol a városban nem volt ilyen problémám.
Én még nem cserélem le a kétujjas írhakesztyűmet.
Bejegyzés: A jó esőponcsó
Zef 2013.02.01. 17:58:30
Bejegyzés: A HÉV luxus, a bicikli realitás
Füle S. 2013.02.01. 17:27:01
Bejegyzés: A HÉV luxus, a bicikli realitás