Utolsó kommentek

  • Füle S.: Még egy teszkós U-lakat is sokkal többet ér mint egy sodrony. (2013.05.10. 06:27) Ellopták egy kislány montiját
  • vercse: "Edzett acélból készült lakatokat érdemes vásárolni - U-lakatot vagy acélszemes láncot. Az acélsod... (2013.05.09. 18:26) Ellopták egy kislány montiját
  • Füle S.: @HERMSGERVØRDENBRØTBØRDA: Én már 45 fokkal is kiegyeznék. (2013.05.07. 09:23) Ötlet a fémtolvajok ellen
  • HERMSGERVØRDENBRØTBØRDA: most már csak az hiányzik, hogy a menetirányra merőlegesen álljanak azok a rések... (2013.05.07. 08:35) Ötlet a fémtolvajok ellen
  • Füle S.: @Lillamama: Köszi a hozzászólást, értesítettem a Rendőrséget is. (2013.05.03. 06:43) Életveszély!
  • Utolsó 20

Oldalletöltések száma


    free counter

Mi legyen a Dózsa György úttal?

2013.01.08. 14:42 Füle S.

Ez volt a téma a január 7.-én megtartott, kibővített Kerékpár Munkacsoport megbeszélésen. Koncepciószinten megterveztettünk a Tandem Közlekedésmérnöki Irodával két verziót:

kibovitett_munkacsoport.jpg

1: A szálloda sarkától a temető sarkáig vezetne egy kétirányú kerékpárút a jelenlegi úttest Posta felőli oldalán, acélkorláttal elválasztva az úttesttől. Ehhez a Postával szemben, végig meg kellene szüntetni a parkolást, és az úttestet eltolni abba az irányba.
2: Ehhez is meg kellene szüntetni a parkolókat, de nem külön kerékpárút épülne, hanem az úttest két szélén egy-egy, irányhelyes kerékpársáv.

A megbeszélésen a munkacsoport tagjain kívül részt vett a tervező, a Magyar Kerékpárosklub helyi csoportjából több bringás, valamint a klub Közlekedés Munkacsoportjának közlekedési mérnök tagjai, valamint a klub elnökségéből László János is.
Megállapítottuk, hogy mindkét verzió sok problémát szül, talán többet is, mint amennyit megold, ezért egyelőre nem látjuk célszerűnek egyik megépítését sem, főleg annak tudatában, hogy ez a kis átalakítás elvinné Gödöllő két éves teljes kerékpáros büdzséjét.

Örömmel vennénk, ha hozzászólásokban közölnék a gödöllői bringások a véleményüket:
- Melyik a szimpatikusabb, miért?
- Mennyire szükséges a Posta előtti szakaszon valami megoldást építeni?
- Alternatív javaslat?


A bejegyzés trackback címe:

https://akerekparosbaratgodolloert.blog.hu/api/trackback/id/tr685006261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vercse 2013.01.08. 15:23:55

Terveket nem akarsz megosztani, hogy mindenki tudja pontosan miről beszélünk?

Füle S. 2013.01.09. 06:24:22

@vercse: Nem szeretném elbonyolítani. Egyelőre beszélgessünk az alapelvekről! Egyoldali, kétirányú, elválasztott, vagy kétoldali irányhelyes, nem elválasztott? Vagy esetleg valami egészen más?

JT_Biopower 2013.01.09. 08:34:09

Nem vagyok gödöllői lakos :), ezért inkább a sportlói oldalról tudom leírni a véleményem.
(Szerettem volna menni, de nagy építkezésben vagyunk egy ideje.)

Szerintem is csak a parkolók megszüntetésével lehetne megoldani dolgot. a 2-es verziót támogatnám. Ebben az esetben kerékpározni tilos táblát sem kell gyártani :)
Olyat lehet, hogy a temető felől (posta oldal) osztott autós-kerékpáros (szaggatottal jelzett) sáv, mert ott lejt az út és az autók is sokszor lassan csorognak a következő lámpáig. A másik oldalon pedig teljesen elválasztott (de nem szlalompálya!, csak felfesés) kerékpársáv.

Persze, ha van értelme a megkülönböztetésnek. Vagy mindkét oldal legyen teljesen elválasztva.

HERMSGERVØRDENBRØTBØRDA 2013.01.09. 08:36:37

parkoló megszüntetése, szélesebb sávok, külön bringasáv nélkül.

bármi egyébhez az egész útvonalról kellenének legalábbis tervek, nemcsak erről a párszáz méterről.
süti beállítások módosítása