Utolsó kommentek

  • Füle S.: Még egy teszkós U-lakat is sokkal többet ér mint egy sodrony. (2013.05.10. 06:27) Ellopták egy kislány montiját
  • vercse: "Edzett acélból készült lakatokat érdemes vásárolni - U-lakatot vagy acélszemes láncot. Az acélsod... (2013.05.09. 18:26) Ellopták egy kislány montiját
  • Füle S.: @HERMSGERVØRDENBRØTBØRDA: Én már 45 fokkal is kiegyeznék. (2013.05.07. 09:23) Ötlet a fémtolvajok ellen
  • HERMSGERVØRDENBRØTBØRDA: most már csak az hiányzik, hogy a menetirányra merőlegesen álljanak azok a rések... (2013.05.07. 08:35) Ötlet a fémtolvajok ellen
  • Füle S.: @Lillamama: Köszi a hozzászólást, értesítettem a Rendőrséget is. (2013.05.03. 06:43) Életveszély!
  • Utolsó 20

Oldalletöltések száma


    free counter

Hol vagyunk biztonságban?

2012.07.02. 07:38 Füle S.

A minap egy sötétkék Ford Galaxy nem adta meg nekem az elsőbbséget a Testvérvárosok és a Grassalkovich kereszteződésében, szerencsére egy gyors fékezéssel elkerültem a balesetet. A történetről beszámoltam saját Facebook-omon. Ezt olvasta egy ismerősöm, aki meg is jegyezte, hogy ezért kellenének a kerékpárutak.
Másnap (pénteken) Pesten jártam, és két kerékpárosgázolást is láttam. a másodikat már le is fényképeztem:

baleset_pest.jpg
Bizony, mindkét gázolás védett kerékpárúton történt. Nem véletlen, hogy a tapasztalt kerékpárosok nagyobb biztonságban érzik magukat a közúton, a gépjárművek között. A biciklisgázolások leggyakoribb oka, hogy nem adják meg az elsőbbséget a kerékpárosnak. A védett úton haladó autók tömege nagyobb védelmet nyújt az oldalról gázoló autósok ellen mint a KRESZ tábla a kerékpárút keresztezésében. Az pedig, hogy hátulról belemennek a kerékpárosba, sokkal ritkább, mint hogy oldalról elütik.


u.i.
Figyeljük meg, hogy a kerékpárutat védő "Elsőbbségadás kötelező" tábla a kihajtó oldalon milyen magasan van! Az autós szokásos figyelési zónáján messze kívül. Szerintem én magam se vettem volna észre kocsiból. Ilyen egy tipikus "bicikliselütő hely".


A bejegyzés trackback címe:

https://akerekparosbaratgodolloert.blog.hu/api/trackback/id/tr644623226

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Hol vagyunk biztonságban? 2012.07.05. 14:54:01

Nem véletlen, hogy a tapasztalt kerékpárosok nagyobb biztonságban érzik magukat a közúton, a gépjárművek között.

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása